Νέα άρθρα

Περπάτημα και οφέλη για την υγεία

Περπάτημα και οφέλη για την υγεία

Περπάτημα και οφέλη για την υγεία

30 λεπτά περπατήματος σε κανονικό προς έντονο ρυθμό την ημέρα, για 5 ημέρες την εβδομάδα, είναι ικανά να σας αλλάξουν την ζωή ολοκληρωτικά.

Στο παρακάτω infografic μπορείτε να λάβετε γνώση για τα πολλά και σημαντικά οφέλη του περπατήματος για την υγεία μας. Αφήστε στην άκρη  το αυτοκίνητο και ασκηθείτε στο περπάτημα. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε:

  • Κάντε περπάτημα πάντοτε πάνω από 20 λεπτά/ημέρα.
  • Αυξήστε σταδιακά τον ρυθμό του βηματισμού σας, ώστε να αποφύγετε τραυματισμούς ή κόπωση.
  • Ο ρυθμός περπατήματος είναι διαφορετικός για τον καθένα από εμάς, είναι σημαντικό όμως να μας βοηθά να παίρνουμε βαθιές και σχετικά γρήγορες αναπνοές.
  • Περπατάτε χωρίς διακοπές ή στάσεις σε βιτρίνες, μαγαζιά, σπίτια γνωστών και φίλων.
  • Φορέστε άνετα βαμβακερά ρούχα και κυρίως κατάλληλα παπούτσια.
  • Καθιερώστε μια συγκεκριμένη διαδρομή για περπάτημα που θα την κάνετε καθημερινά ή αρκετά συχνά.
  • Συνδυάστε το περπάτημα με μουσική, την βόλτα του κατοικίδιου ή την πορεία προς την δουλειά σας.

Περπάτημα και οφέλη για την υγεία

Περπάτημα και οφέλη για την υγεία

Περπάτημα και οφέλη για την υγεία

 

Θέλετε να ξεκινήσετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφής; Κάντε κλικ ΕΔΩ 

About The Author

Νεστορή Βασιλική, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 

Πηγές:

  1. Χασαπίδου, Μ. “Διατροφή και κύκλος ζωής ΙΙ“, (Α.Τ.Ε.Ι.Θ, Θεσσαλονίκη 1996).
  2. Albert M., Knoefel J. “Clinical Neurology of Aging” (Oxford University Press, 2011).
  3. Burke, L.Ì. (2001) “Meeting energy needs“. Canadian Journal of Applied Sports Science.
  4. Κατσιλάμπρος, Τσίγκος “ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ: Η Πρόληψη και η Αντιμετώπιση μιας Παγκόσμιας Επιδημίας“, (έκδοση του Π.Ο.Υ, Γενεύη, 2000).

Comments are closed.

Scroll To Top