Νέα άρθρα

Μαργαρίνη ή βούτυρο; Ποιες είναι οι διαφορές τους;

Μαργαρίνη ή βούτυρο

Μαργαρίνη ή βούτυρο; Ποιες είναι οι διαφορές τους; Γνωρίζετε ποιες είναι οι διαφορές του αγνού βουτύρου από την μαργαρίνη; Ποιο από τα 2 είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε και γιατί; Τα τελευταία χρόνια, το καταναλωτικό κοινό στρέφεται προς την αγορά και κατανάλωση περισσότερο φυσικών προϊόντων, με λιγότερες χημικές πρόσθετες ουσίες που θεωρούνται πιο υγιεινά, πολλές φορές βιολογικά, δεν επιδρούν με βλαπτικό ... Read More »

Τα φύτρα καρπών και σπόρων, εξαιρετικοί σύμμαχοι υγείας

Φύτρα

Τα φύτρα καρπών και σπόρων, εξαιρετικοί σύμμαχοι υγείας   Γνωρίζετε τι είναι τα φύτρα των καρπών και των σπόρων; Πως μπορούμε να τα καταναλώσουμε; Είναι τα φύτρα χρήσιμα στην διατροφή μας;   Στο εξωτερικό τα φύτρα (τρυφεροί βλαστοί) ορισμένων καρπών και σπόρων είναι ευρέως διαδεδομένα και χρησιμοποιούνται στην κουζίνα πολλών χωρών, ιδιαίτερα των Ασιατικών, με πολύ μεγάλη απήχηση τόσο για ... Read More »

Γαλακτοκομικά και φυτοφάρμακα: πόσο μολυσμένα είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα?

Γαλακτοκομικά

Γαλακτοκομικά και φυτοφάρμακα: πόσο μολυσμένα είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα? Όλοι γνωρίζουμε ότι τα γεωργικά φάρμακα είναι επικίνδυνα για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Για να είναι ασφαλής ο καταναλωτής πρέπει τα γεωργικά φάρμακα να χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τις αρχές της ορθής γεωργικής πρακτικής, πράγμα που σημαίνει ότι τα τρόφιμα που φτάνουν στον καταναλωτή περιέχουν μεν υπολείμματα γεωργικών φαρμάκων αλλά σε ... Read More »

Σπαστική κολίτιδα : ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής

Σπαστική κολίτιδα

Ένα τυπικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής ενός ατόμου που παρουσιάζει διαγνωσμένη σπαστική κολίτιδα εντέρου, θα μπορούσε να σχεδιαστεί με βάση τις ακόλουθες συστάσεις:     ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΟ  ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΚΗΣ-ΣΙΚΑΛΕΩΣ-ΠΟΛΥΣΠΟΡΟ. Το λευκό ψωμί και το ψωμί με καλαμποκίσιο αλεύρι έχουν μικρότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και γι αυτό είναι καλύτερα.   Τα ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ (κορν φλεικς, κουάκερ, βρώμη καθώς και ... Read More »

Γεροντική άνοια και χρήσιμα συμπληρώματα διατροφής

Γεροντική άνοια

Γεροντική άνοια και χρήσιμα συμπληρώματα διατροφής Με τον όρο γεροντική άνοια μπορούμε να ορίσουμε την προοδευτική απώλεια μνήμης και την ταυτόχρονη εξασθένηση της νοητικής ικανότητας των ηλικιωμένων ή των ατόμων μεγάλης ηλικίας ή σχετικά μεγάλης ηλικίας, η οποία επισυμβαίνει όχι απότομα, αλλά σταδιακά και οδηγεί σε σοβαρή μείωση της δυνατότητας λειτουργίας του ασθενούς. Μερικά κύρια χαρακτηριστικά της γεροντικής άνοιας είναι ... Read More »

Τυρί και σωστή συντήρηση στο ψυγείο

τυρί

Τυρί και σωστή συντήρηση στο ψυγείο Γνωρίζετε ποιος είναι σωστός τρόπος συντήρησης των τυριών στο ψυγείο; Πρόκειται για ένα τρόφιμο άρρηκτα συνδεδεμένο με την Ελληνική γαστρονομία, κυριαρχεί στην Ελληνική διατροφή και διατηρεί ως σήμερα αναλλοίωτα πολλά στοιχεία από την παράδοση. Οι Έλληνες έρχονται πρώτοι σε κατανάλωση τυριού στην Ευρώπη χάρη στην μακρά και διαρκώς εξελίξιμη πορεία της χώρας μας στην ... Read More »

Κοινό κρυολόγημα και κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής

Κοινό κρυολόγημα

Κοινό κρυολόγημα και κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής Γνωρίζετε συμπληρώματα διατροφής και ποια βότανα είναι κατάλληλα για να ανακουφίσουν από τα συμπτώματα του κοινού κρυολογήματος; Το κοινό κρυολόγημα που όλοι οι άνθρωποι καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τουλάχιστον 1 φορά κατά την διάρκεια του χειμώνα παραδόξως δεν σχετίζεται με την χαμηλή θερμοκρασία του περιβάλλοντος, όπως συχνά πιστεύουμε ούτε καν και με την έκθεση μας ... Read More »

Αυξημένη όρεξη και δίαιτα : υπάρχει λύση;

Αυξημένη όρεξη

Αυξημένη όρεξη και δίαιτα : υπάρχει λύση; Ένα συνηθισμένο εμπόδιο στην προσπάθεια απώλειας ή διατήρησης του βάρους είναι η αυξημένη όρεξη. Η αυξημένη όρεξη δεν είναι τίποτα άλλο από το σχεδόν μόνιμο αίσθημα κενού στομάχου, γουργουρητού  ή λιγούρας που νοιώθουμε κατά την διάρκεια της ημέρας και που δεν μας αφήνει να σκεφτούμε τίποτα άλλο εκτός από το φαγητό. Συνήθης αιτίες ... Read More »

Υποθυρεοειδισμός : ένα εβδομαδιαίο διαιτολόγιο

Υποθυρεοειδισμός

Ένα τυπικό εβδομαδιαίο διαιτολόγιο ατόμου που παρουσιάζει υποθυρεοειδισμό, θα μπορούσε να σχεδιαστεί με βάση τις ακόλουθες συστάσεις : ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ 3 ΜΕΓΑΛΑ (πρωί-μεσημέρι-βράδυ) ΚΑΙ 2 ΜΙΚΡΑ ΣΝΑΚ ένα στο πρόγευμα και ένα το απόγευμα. Τα σνακ δεν είναι απαραίτητο να τα τρώμε αν δεν πεινάμε, τα 3 βασικά γεύματα είναι απαραίτητο για να συντηρούμε τις ... Read More »

Η Εχινάτσια

Εχινάτσια

Εάν από τα πλέον διαδεδομένα φαρμακευτικά φυτά που βοηθούν στην καταπολέμηση των δυσάρεστων συμπτωμάτων του κοινού κρυολογήματος είναι η Εχινάτσια (Εχινάκεια, Echinacea species). Έχει ελάχιστες παρενέργειες, δεν είναι τοξική για τον οργανισμό και για αυτόν τον λόγο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από ενήλικες όσο και από παιδιά στις κατάλληλες φυσικά κατά περίπτωση δοσολογίες. Η προέλευση της Εχινάτσια Η Εχινάτσια πρώτο-χρησιμοποιήθηκε ... Read More »

Scroll To Top