Νέα άρθρα

Αν τρώμε κάθε μέρα κρέας και σαλάτα πειράζει;

κρέας και σαλάτα

Αν τρώμε κάθε μέρα κρέας και σαλάτα πειράζει; Φυσικά και πειράζει, επηρεάζει την υγεία μας. Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα χρειάζεται  την γνώση ενός άλλου θεμελιώδους ερωτήματος που ελάχιστοι μπορούν να απαντήσουν: Τι είναι ένα γεύμα; Γεύμα είναι οτιδήποτε γεμίζει το πιάτο μας με 50% θερμίδες από λαχανικά και σαλάτες, 25% θερμίδες από υδατάνθρακες και αμυλώδη τρόφιμα  και 25% ... Read More »

Δίαιτα και προσωπικότητα των ατόμων : υπάρχει συσχετισμός;

Δίαιτα και προσωπικότητα

Δίαιτα και προσωπικότητα των ατόμων : υπάρχει συσχετισμός; Υπάρχουν δίαιτες που δημιουργούνται με βάση την προσωπικότητα των ατόμων; Όλες οι δίαιτες ή αλλιώς τα προγράμματα διατροφής για τον έλεγχο του βάρους δημιουργούνται ή οφείλουν να δημιουργούνται με βάση την προσωπικότητα των ατόμων. Με βάση την μοναδικότητα του καθενός. Το πρόγραμμα διατροφής που θα ακολουθήσει ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος για να ελέγχει ... Read More »

Ο καβουρμάς : ένας μεζές με λίγες θερμίδες

καβουρμάς

Ο καβουρμάς : ένας μεζές με λίγες θερμίδες Πρόκειται για ένα προϊόν παραδοσιακό που παρασκευάζεται ιδιαιτέρα στην Μακεδονία και την Θράκη. Το όνομα του σημαίνει «καβουρντισμένο» και κυριολεκτικά πρόκειται για σιγο-ξεροψημένο κρέας. Τα τελευταία χρόνια η παραγωγή και η διάθεση του στα μαγαζιά και τα σούπερ μάρκετ είναι ακόμα πιο  διαδεδομένη, το καταναλωτικό κοινό όμως φοβάται να τον δοκιμάσει. Ο ... Read More »

Γιόγκα (yoga) : Είναι η γιόγκα η κατάλληλη άσκηση για τον έλεγχο του βάρους;

yoga

Γιόγκα  (yoga): Είναι η γιόγκα η κατάλληλη άσκηση για τον έλεγχο του βάρους; Κάθε μορφής άσκηση είναι κατάλληλη για τον έλεγχο του βάρους, σε αντίθεση με την στατικότατα, την καθιστική ζωή, την αδράνεια. Η γιόγκα (yoga) είναι μια πανάρχαια μορφή εκγύμνασης ολόκληρου του σώματος, η οποία έχει σαν αποτέλεσμα την μυϊκή ενδυνάμωση, είναι περισσότερο στατική σε σχέση με άλλες μορφές ... Read More »

Γνωρίζετε ποια αποξηραμένα βερίκοκα είναι τα καλύτερα για κατανάλωση;

αποξηραμένα βερίκοκα

Γνωρίζετε ποια αποξηραμένα βερίκοκα είναι τα καλύτερα για κατανάλωση; Τα αποξηραμένα βερίκοκα είναι μια πολύ καλή και άμεση πηγή σιδήρου για όσους χρειάζονται ένα τονωτικό σνακ για όλες της ώρες της ημέρας, χωρίς πολλές θερμίδες αλλά με περισσή νοστιμιά. Είναι εύκολο να τα βρούμε για να τα αγοράσουμε χρειάζεται όμως προσοχή στην διαλογή τους : όσο αποξηραμένα βερίκοκα έχουν έντονο ... Read More »

Προετοιμασία γευμάτων και δίαιτα : ένας μεγάλος σύμμαχος

Προετοιμασία γευμάτων

Προετοιμασία γευμάτων και δίαιτα : ένας μεγάλος σύμμαχος Ένα συνηθισμένο εμπόδιο στην προσπάθεια έλεγχου του βάρους είναι η έλλειψη υγιεινών σπιτικών γευμάτων. Η φράση «δεν έχω χρόνο να μαγειρέψω υγιεινά γεύματα για εμένα και την οικογένεια μου» είναι πολύ συχνό φαινόμενο στις μέρες μας και φυσικά αποτελεί βασικό παράγοντα αποτυχίας ενός προγράμματος ελέγχου βάρους. Όταν το άτομο γνωρίζει ότι γυρίζοντας ... Read More »

Παντζάρι : το παρεξηγημένο λαχανικό του Μάη

Παντζάρι

Παντζάρι : το παρεξηγημένο λαχανικό του Μάη Ίσως το παρεξηγημένο λαχανικό που αποφεύγουν οι διαβητικοί ή οι περισσότεροι άνθρωποι όταν κάνουν δίαιτα, ακριβώς επειδή θεωρείται παχυντικό, γλυκό και ζαχαρωμένο. Στην πραγματικότητα το παντζάρι είναι ένα εξαιρετικό λαχανικό με λίγες θερμίδες, λίγες περισσότερες από τα πιο πολλά λαχανικά, χωρίς περιεκτικότητα ζάχαρης και με μεγάλη ανοσοενισχυτική δράση. Τα παντζάρια του Μάη Απόγονος ... Read More »

Χορτοφαγία και διατροφή : τα πιο γνωστά μοντέλα χορτοφαγίας

Χορτοφαγία και διατροφή

Χορτοφαγία και διατροφή : τα πιο γνωστά μοντέλα χορτοφαγίας Γνωρίζετε ποια είναι τα πιο γνωστά μοντέλα χορτοφαγίας; Η χορτοφαγία δεν είναι μια απόλυτα συγκεκριμένη διατροφική επιλογή που υπόκειται σε μια σειρά κανόνων με τις ίδιες πάντα παραμέτρους. Δεν είναι μια γενικευμένη κατάσταση όπου οι κατ’ επιλογή χορτοφάγοι καταναλώνουν όλοι τα ίδια τρόφιμα, με τον ίδιο τρόπο μαγειρέματος, με τους ίδιους ... Read More »

Πασχαλινά φαγητά και θερμίδες : η ποσότητα κάνει την διαφορά

Πασχαλινά φαγητά

Γνωρίζετε πόσες θερμίδες προσλαμβάνουμε στο γιορτινό τραπέζι της Λαμπρής; Οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε ότι τα λιπαρά κρέατα, το αρνί, το κατσίκι, η μαγειρίτσα, τα παϊδάκια και όλα τα υπόλοιπα Πασχαλινά φαγητά μας φιλοδωρούν με πολλές θερμίδες, στην πραγματικότητα όμως κίνδυνο για το βάρος μας δεν αποτελούν μόνο αυτά! Τα Πασχαλινά κουλουράκια, οι πατάτες φούρνου, το αθώο τζατζίκι ή το λευκό τυρί ... Read More »

Μαγιά Μπύρας: Κίνδυνος για οστεοπόρωση

Μαγιά Μπύρας

Η μαγιά μπύρας : κίνδυνος για οστεοπόρωση Γνωρίζετε ότι η κατανάλωση της μαγιάς μπύρας σαν συμπλήρωμα διατροφής είναι απαγορευτική για όσους πάσχουν από οστεοπόρωση; Η μαγιά μπύρας είναι η ζύμη που χρησιμοποιείται για την αλκοολική ζύμωση του ζυθογλεύκους κατά την διαδικασία παραγωγής της μπύρας. Στην ουσία πρόκειται για ζωντανούς μονοκύτταρους μικροοργανισμούς, οι οποίοι πολλαπλασιάζονται με μεγάλη ταχύτητα και παράγουν αλκοόλη ... Read More »

Scroll To Top