Νέα άρθρα

Γιόγκα (yoga) : Είναι η γιόγκα η κατάλληλη άσκηση για τον έλεγχο του βάρους;

yoga

Γιόγκα (yoga) : Είναι η γιόγκα η κατάλληλη άσκηση για τον έλεγχο του βάρους;

Γιόγκα  (yoga): Είναι η γιόγκα η κατάλληλη άσκηση για τον έλεγχο του βάρους;

Κάθε μορφής άσκηση είναι κατάλληλη για τον έλεγχο του βάρους, σε αντίθεση με την στατικότατα, την καθιστική ζωή, την αδράνεια. Η γιόγκα (yoga) είναι μια πανάρχαια μορφή εκγύμνασης ολόκληρου του σώματος, η οποία έχει σαν αποτέλεσμα την μυϊκή ενδυνάμωση, είναι περισσότερο στατική σε σχέση με άλλες μορφές γυμναστικής αλλά συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην διατήρηση της ευλυγισίας, στον έλεγχο της αναπνοής και άρα ενισχύει σημαντικά την σωματική ευεξία. Παράλληλα η πνευματική χαλάρωση που είναι απαραίτητη κατά την εφαρμογή των ασκήσεων γιόγκα βοηθά αποτελεσματικά στον έλεγχο του στρες, κάτι που δρα ανασταλτικά στην εκδήλωση των καρδιαγγειακών παθήσεων, εγκεφαλικών επεισοδίων, στον έλεγχο της υπέρτασης, στην εκδήλωση επεισοδίων υπερφαγίας και νυχτερινής υπερφαγίας οφειλόμενων στην ύπαρξη άγχους και στρες.

yoga

yoga

Για τον λόγο αυτό  η γιόγκα (yoga) είναι σήμερα η συνιστώμενη σωματική άσκηση για άτομα που αντιμετωπίζουν μυοσκελετικά προβλήματα, για άτομα με δυσκολία στην αναπνοή ή με τεχνητά μέλη, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου, ακόμα και στην τρίτη ηλικία.  Τα τελευταία χρόνια δίνεται ιδιαίτερη οδηγία σε άτομα που πάσχουν από υπέρταση ή καρδιοπάθειες ή σε άτομα που βρίσκονται σε ομάδα υψηλού κινδύνου για να την εκδήλωση καρδιαγγειακών νοσημάτων να προτιμούν την γιόγκα ως μορφή εκγύμνασης σε σχέση με άλλες πιο «επιθετικές» μορφές άθλησης.

  • Η αντίστοιχη Ολλανδική μελέτη δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση : European Journal of Preventive Cardiology.

Θέλετε να ξεκινήσετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφής; Κάντε κλικ ΕΔΩ 

About The Author

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 

Comments are closed.

Scroll To Top