Νέα άρθρα

Πασχαλινό τραπέζι και δίαιτα : 10 χρήσιμες συμβουλές

Πασχαλινό τραπέζι και δίαιτα

Πασχαλινό τραπέζι και δίαιτα

Πως και πως περιμένουμε το Πάσχα, ειδικά όσοι κάνουμε νηστεία και δίαιτα για να χαλαρώσουμε, να φάμε νόστιμους μεζέδες και ορεκτικά, να πιούμε κανένα ποτηράκι παραπάνω και να αφεθούμε σε εποχιακές λιχουδιές όπως τα τσουρέκια, τα αυγά, τα γλυκά και τα κρεατικά. Τι γίνεται όμως με την δίαιτα μας; Αξίζει ο κόπος να βάλουμε κιλά και να πασχίζουμε μετά να τα χάσουμε; Με μερικές χρήσιμες συμβουλές που καλό είναι να έχουμε κατά νου, μπορούμε να συνδυάσουμε  Πασχαλινό τραπέζι και δίαιτα, χωρίς να βάλουμε έξτρα κιλά και λίπος στον οργανισμό μας.

Πασχαλινό τραπέζι και δίαιτα : μερικές χρήσιμες συμβουλές

Πασχαλινό τραπέζι και δίαιτα σίγουρα δεν πάνε μαζί ούτε θα έπρεπε να πάνε μαζί. Όμως η απερισκεψία και η κατανάλωση τροφής χωρίς μέτρο, σίγουρα θα σας προσθέσουν βάρος και θα σας απογοητεύσουν. Για αυτό όταν καθίσετε στο Πασχαλινό τραπέζι :

Πάσχα και δίαιτα

Πάσχα και δίαιτα

  • Γεμίστε το πιάτο σας με φαγητά όλων των ειδών και μην το ξαναγεμίζετε συνέχεια. Με τον τρόπο αυτόν θα αποφύγετε να τρώτε ασταμάτητα και να χάσετε την αίσθηση της ποσότητας, ενώ στην ουσία θα έχετε δοκιμάσει από όλα.
  • Προτιμήστε τα κρεατικά που δεν έχουν πέτσα και λίπος και βάλτε στο πιάτο σας καθαρά κομμάτια κρέατος. Μην λυπηθείτε την ποσότητα στα κρεατικά. Είναι προτιμότερο να χορτάσετε με αυτά, παρά με υδατάνθρακες, τηγανιτούς μεζέδες και τυριά.
  • Δοκιμάστε από όλες τις σαλάτες που σας αρέσουν και συμπληρώστε έξτρα σαλάτα αν πεινάτε ακόμα, ακόμα και αν έχουν σάλτσα ή ντρέσινγκ. Οι θερμίδες είναι μηδαμινές και θα χορτάσετε ικανοποιητικά.
  • Αφήστε το ψωμί στην άκρη, ειδικά αν τα κρεατικά έχουν σαν γαρνιτούρα πατάτες ή ρύζι ή κριθαράκι. Η υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων θα σας παχύνει χωρίς να το καταλάβετε.
  • Αφήστε το λευκό τυρί στην άκρη. Το λευκό τυρί λόγω των πολλών λιπαρών του έχει και πολλές θερμίδες και δεν είναι σοφή επιλογή. Το ίδιο και όλοι οι μεζέδες που έχουν σαν βάση το τυρί. Για αυτό προτιμήστε μεζέδες με βάση τα λαχανικά ή τα θαλασσινά.
  • Οι μεζέδες που είναι τηγανιτοί θα σας επιβαρύνουν με πάρα πολλές θερμίδες λόγω του λαδιού τους. Δοκιμάστε, αλλά να μην χορτάσετε με αυτούς.
  • Συνοδεύστε το φαγητό σας με αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, γιατί αλλιώς θα επιβαρυνθείτε με θερμίδες χωρίς λόγο.
  • Προτιμήστε να πιείτε κρασί, μπύρα ή ρετσίνα αντί για ούζο ή τσίπουρο. Τα ποτά με περισσότερη αλκοόλη έχουν και περισσότερες θερμίδες και αυτό θα πρέπει να το προσέξετε ιδιαίτερα.
  • Μπορείτε να φάτε τα γλυκά που σας αρέσουν αλλά θυμηθείτε : είναι προτιμότερο να τρώτε κάθε μέρα γλυκό παρά πολλά γλυκά μαζεμένα την ίδια στιγμή.
  •  Μην πέσετε στην παγίδα να σκεφτείτε ότι είναι μόνο μια μέρα και θα φάω ό,τι και όσο θέλω, από αύριο δεν θα φάω τίποτα. Όχι μόνο θα βάλετε βάρος λόγω των πολλών θερμίδων, θα βαρυστομαχιάσετε ενώ την επόμενη μέρα θα αρχίσουν οι ενοχές. Για αυτό μην ξεχνάτε : μέτρον άριστον! Και η επόμενη μέρα, πάλι μέρα για απόλαυση θα είναι!

Θέλετε να ξεκινήσετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφής; Κάντε κλικ ΕΔΩ 

About The Author

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 

Leave a Reply

Scroll To Top