Νέα άρθρα

Είμαι γυναικά ετών 58 και υπέρβαρη. Ξεκίνησα ένα πρόγραμμα διατροφής , έχασα αρκετό βάρος και τώρα θέλω να ξεκινήσω ταυτόχρονα και γυμναστήριο. Πρέπει να προσέξω κάτι ;

sixnes-erotiseis-diaitologia-gr

Είμαι γυναικά ετών 58 και υπέρβαρη. Ξεκίνησα ένα πρόγραμμα διατροφής , έχασα αρκετό βάρος και τώρα θέλω να ξεκινήσω ταυτόχρονα και γυμναστήριο. Πρέπει να προσέξω κάτι ;

Κατ’ αρχάς είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι θα ξεκινήσετε γυμναστήριο. Υπάρχουν όντως κάποια σημεία που θα πρέπει αν προσέξετε για να μην αντιμετωπίσετε προβλήματα από την υπεράθληση. Καλό θα είναι να :

  • Να αυξάνετε τον χρόνο και την συχνότητα της άσκησης σταδιακά , όχι απότομα στα «βαθιά»!
  • Να μην διακόπτετε την άσκηση σας πριν τα πρώτα 20 λεπτά, όπου ο οργανισμός αρχίζει να «καίει» περισσότερο λίπος.
  • Να ενυδατώνεστε συχνά κατά την διάρκεια της άσκησης και μετά από αυτήν.
  • Να φοράτε άνετα , βαμβακερά ρούχα και κατάλληλα παπούτσια.
  • Να μην πηγαίνετε στο γυμναστήριο νηστική, γιατί θα εξαντλήστε γρήγορα και θα τα παρατάτε.
  • Να μην συναγωνίζεστε  άτομα πιο γυμνασμένα από εσάς. Μπορεί να τραυματισθείτε.
  • Να επιλέγετε ασκήσεις με όσο το δυνατόν λιγότερους κραδασμούς και μυϊκή καταπόνηση.
  • Να δίνετε ιδιαίτερη σημασία στο γεύμα που ακολουθεί την άσκηση.
  • Να έχετε υπομονή και να σκέπτεστε το γυμναστήριο σαν μέρος της καθημερινότητας σας.

About The Author

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Leave a Reply

Scroll To Top