Νέα άρθρα

7 λάθη στην δίαιτα

7 λάθη στην δίαιτα

λάθη στην δίαιτα!

7 λάθη στην δίαιτα

Εάν διαβάσετε το παρακάτω άρθρο και είστε “έμπειροι” σε θέματα δίαιτας, είναι πολύ πιθανόν να αναγνωρίσετε τον εαυτό σας να σκέφτεται και να πράττει κάνοντας παρόμοια λάθη στην δίαιτα.

Η διαδικασία της δίαιτας ή ορθότερα η διαδικασία απώλειας βάρους, είναι συνήθως μια μακρόχρονη διαδικασία εκπαίδευσης και προσαρμογής σε θέματα χειρισμού της τροφής που απαιτεί θέληση, κίνητρο, χρόνο και κατάλληλη βοήθεια, χρειάζεται όμως και δύο μεγάλες αρετές για να πραγματοποιηθεί σωστά: την υπομονή και την επιμονή. Πόσοι όμως από εμάς επιδεικνύουμε με σθένος αυτές τις δύο αρετές και αποφεύγουμε να πέσουμε σε τέτοια λάθη στην δίαιτα;

Τα 7 πιο συχνά λάθη στην δίαιτα:

Αυτά επηρεάζουν φανερά την ψυχολογία μας και μας οδηγούν να παρατήσουμε την προσπάθεια, να απογοητευθούμε και να χρεωθούμε άλλη μια αποτυχημένη προσπάθεια απώλειας βάρους. Τέτοια λάθη είναι ότι συχνά:

  1. Συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τα πρότυπα που έχουμε στον μυαλό μας ως “ιδανικά”. Όσο μεγαλύτερη και συχνότερη η σύγκριση, τόσο περισσότερη η απογοήτευση. Ας έχουμε στο μυαλό μας ότι τα πρότυπα αυτά, ειδικά όταν προέρχονται από τον κόσμο των κοινωνικών δικτύων ή της τηλεόρασης, είναι άτομα των οποίων το βάρος και η εικόνα σώματος αποτελεί αντικείμενο της προώθησης της δουλειάς τους και ως εκ τούτου η ασχολία τους με αυτό είναι εξειδικευμένη, μακροχρόνια και λεπτομερειακή. Η δική μας προσπάθεια ξεκινά σήμερα και θέλουμε να έχει άμεσα αποτελέσματα!
  2. Ζυγιζόμαστε πάρα πολλές φορές την ημέρα για να διαπιστώσουμε αν το γεύμα ή το σνακ που φάγαμε λίγο νωρίτερα μας πάχυνε δραματικά. Προφανώς αυτό μας αποπροσανατολίζει αφού το βάρος μας φυσιολογικά αλλάζει πάρα πολλές φορές την ημέρα και δεν σχετίζεται πάντα με πάχυνση αλλά και με κατακρατήσεις υγρών ή ορμονικά θέματα.
  3. Κάνουμε προγράμματα διατροφής στο «πόδι». Ότι έκανε μια συγγενής η φίλη και έχασε βάρος το δοκιμάζουμε και εμείς. Αυτό μας οδηγεί να χάνουμε και να βάζουμε κιλά χωρίς να ολοκληρώνουμε ποτέ ουσιαστικά μια προσπάθεια και χωρίς να μαθαίνουμε να τρεφόμαστε σωστά, αφού δεν λαμβάνουμε εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις δικές μας ανάγκες, αλλά το πρόγραμμα κάποιου άλλου.
  4. Δεν ασκούμαστε καθόλου και πάντα βρίσκουμε δικαιολογίες για να μην ακολουθήσουμε τους άλλους στο περπάτημα ή στο γυμναστήριο. Η άσκηση φυσικά πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της δίαιτας μας, χρειάζεται όμως να κοπιάσουμε, κάτι που δεν θέλουμε και για αυτό είτε τα παρατάμε είτε το αποφεύγουμε.
  5. Δεν έχουμε άλλα ενδιαφέροντα εκτός από την μαγειρική, άντε και την ζαχαροπλαστική. Αυτά που φτιάχνουμε, τα τρώμε όλα για να μην τα πετάξουμε. Ας φτιάξουμε λιγότερα, σπανιότερα και λιγότερο παχυντικά.
  6. Όταν καταλαβαίνουμε ότι το πράγμα δεν πάει άλλο, ζητούμε να χάσουμε όλα τα κιλά σε άμεσα! Ο διαιτολόγος μας λέει ότι αυτό είναι αδύνατον και εμείς φυσικά απογοητευόμαστε και τα παρατάμε. Επειδή όμως ταυτόχρονα νοιώθουμε και ενοχές που τα παρατήσαμε, μπαίνουμε στην διαδικασία να δοκιμάζουμε “μαγικές” συνταγές για υποτιθέμενο γρήγορο αδυνάτισμα. Υποτιθέμενο.
  7. Ακόμα και όταν πάρουμε την απόφαση να αδυνατίσουμε, δεν πιστεύουμε πραγματικά ότι θα τα καταφέρουμε. Αυθυποβαλλόμαστε, δεν έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και τελικά όντως δεν τα καταφέρνουμε.
7 λάθη στην δίαιτα

Πόσες φορές ξεκινήσατε δίαιτα αλλά την σταματήσατε;

Τα λάθη στην δίαιτα μπορούμε να τα αποφύγουμε αποτελεσματικά. Το παν είναι να τα αναγνωρίσουμε, να έχουμε υπομονή και να επιμείνουμε αλλά και να ζητήσουμε την βοήθεια που χρειαζόμαστε!

Θέλετε να ξεκινήσετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφής; Κάντε κλικ ΕΔΩ 

About The Author

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 

Comments are closed.

Scroll To Top