Νέα άρθρα

Το καλάθι της νοικοκυράς: Εσείς τι τύπος καταναλωτή είστε;

Το καλάθι της νοικοκυράς : Εσείς τι τύπος καταναλωτή είστε;

Το καλάθι της νοικοκυράς: Εσείς τι τύπος καταναλωτή είστε;

Πολύς λόγος γίνεται σήμερα για την συσχέτιση της οικονομικής κρίσης με το λεγόμενο καλάθι της νοικοκυράς. Έχετε σκεφτεί  τι τύπος καταναλωτή είστε και με ποιόν τρόπο συμπεριφέρεστε όταν πρόκειται να αγοράσετε αγαθά για το καλάθι της νοικοκυράς;

Μονοετής ερεύνα που διεξήχθη σε όλη την επικράτεια, επιχείρησε να κατατάξει τον Έλληνα καταναλωτή σε διάφορες κατηγορίες, ανάλογα με τον τρόπο, το σκεπτικό  και τα κίνητρα σύμφωνα με τα οποία επιλέγει να αγοράσει τα καθημερινά τρόφιμα και ποτά για το καλάθι της νοικοκυράς. Η έρευνα σκιαγράφησε το προφίλ του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και έδωσε σημαντικά αποτελέσματα. Είχε δείγμα 1000 ατόμων ηλικίας 15 έως 65 ετών, ήταν ποσοτική και αντιπροσωπευτική του συνόλου του Ελληνικού πληθυσμού.

Το καλάθι της νοικοκυράς: Εσείς ποιος τύπος καταναλωτή είστε; Δείτε τα αποτελέσματα και προσπαθήστε να «αναγνωρίσετε» τον εαυτό σας!

Οι υπερκαταναλωτικοί τύποι καταναλωτή:

  • Προτιμούν τις επώνυμες μάρκες των αγαθών.
  • Πιστεύουν ότι τα τρόφιμα των επώνυμων μεγάλων εταιριών είναι ασφαλή και καλύτερα.
  • Επιμένουν να αγοράζουν συγκεκριμένες μάρκες αγαθών.
  • Δοκιμάζουν πάντα τα νεότερα προϊόντα που διαφημίζονται.
  • Παρασύρονται από προσφορές σε σημεία πώλησης και συχνά αγοράζουν προϊόντα που δεν χρειάζονται.
  • Θεωρούν ότι τα συσκευασμένα τρόφιμα και ποτά είναι περισσότερο ασφαλή.

Οι πιστοί τύποι καταναλωτή:

  • Προτιμούν πάντα τις επώνυμες μάρκες αγαθών.
  • Επιμένουν πάντα να αγοράζουν συγκεκριμένες μάρκες αγαθών και συγκεκριμένα προϊόντα από τις μάρκες αυτές.
  • Δεν παρασύρονται από προσφορές σε σημεία πώλησης και δεν αγοράζουν προϊόντα που δεν χρειάζονται.
  • Δεν μπαίνουν στην διαδικασία σύγκρισης τιμών στο σημείο πώλησης, απλώς αγοράζουν αυτό που έχουν προαποφασίσει.

Οι αδιάφοροι τύποι καταναλωτή:

  • Προτιμούν συνήθως τις επώνυμες μάρκες των αγαθών.
  • Πιστεύουν ότι τα τρόφιμα των επώνυμων μεγάλων εταιριών είναι ασφαλή.
  • Δεν αγοράζουν είδη που δεν χρειάζονται για το καλάθι της νοικοκυράς.
  • Δεν απογοητεύονται και δεν διαμαρτύρονται όταν το προϊόν που αγόρασαν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.

Οι ψαγμένοι τύποι καταναλωτή :

  • Νοιώθουν απογοήτευση και διαμαρτύρονται όταν το προϊόν που αγόρασαν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.
  • Έχουν τον υψηλότερο βαθμό ενημέρωσης σε σχέση με το τι αγοράζουν για το καλάθι της νοικοκυράς.
  • Δεν αγοράζουν ποτέ είδη που δεν χρειάζονται.
  • Συγκρίνουν πάντα τιμές πριν αγοράσουν.
  • Συγκρίνουν πάντα τιμές πριν αγοράσουν, ακόμα και από άλλα μαγαζιά ή αλυσίδες καταστημάτων.
  • Αγοράζουν συχνά προϊόντα σε προσφορές στα σημεία πώλησης, όταν θεωρούν ότι αυτό είναι συμφέρον.

Οι συνειδητοποιημένοι τύποι καταναλωτή ως προς την τιμή (price conscious):

  • Προτιμούν σε λιγότερο βαθμό επώνυμες μάρκες.
  • Δεν επιμένουν σε συγκεκριμένες επιλογές.
  • Σπάνια δοκιμάζουν νέα προϊόντα.
  • Συγκρίνουν πάντοτε τις τιμές πριν αγοράσουν.
  • Διαμαρτύρονται λιγότερο όταν το προϊόν που αγόρασαν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.
  • Δεν αγοράζουν ποτέ είδη που δεν χρειάζονται για το καλάθι της νοικοκυράς.

Εσείς τι τύπος καταναλωτή είστε;

Θέλετε να ξεκινήσετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφής; Κάντε κλικ ΕΔΩ 

About The Author

Νεστορή Βασιλική, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 

ΠΗΓΗ:

1.Ίδρυμα Αριστείδης Δασκαλόπουλος

Comments are closed.

Scroll To Top