Νέα άρθρα

Πως μπορώ να τονώσω τον οργανισμό του άντρα μου έτσι ώστε να έχει καλύτερη απόδοση στη δουλειά του;

2323

Ο άντρας μου είναι λογιστής και αυτό το διάστημα έχει πάρα πολύ δουλειά με αποτέλεσμα να υπάρχει αρκετή κούραση. Πως μπορώ να τονώσω τον οργανισμό του έτσι ώστε να έχει καλύτερη απόδοση στη δουλειά του? Σας ευχαριστώ πολύ.

          Κατ’ αρχήν καλό είναι να φροντίσετε να μην μένει πολλές ώρες νηστικός στην δουλειά του και εξαντλεί τον οργανισμό του. Φροντίστε να μην τρώει ένα μεγάλο γεύμα με πολλές θερμίδες και λιπαρά τις βραδινές ώρες που γυρίζει στο σπίτι, γιατί εκτός του ότι θα αυξηθεί το βάρος του σώματος του , θα υπό σιτίζεται.

Μπορείτε να :

  • Ετοιμάζετε ένα καλό πρωινό με σάντουιτς ή τοστ  της αρέσκειας του.

 

  • Να του δίνετε μαζί του κάποιο κρύο σάντουιτς για να γευματίσει το μεσημέρι και ακόμα καλύτερα αν γίνεται σπιτικό φαγητό. Στο φαγητό προσθέστε και λίγο περισσότερο αλάτι. Η εφίδρωση προκαλεί αποβολή του νατρίου από τον οργανισμό , κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλή πίεση , ζαλάδες και αδυναμία.

 

  • Να πίνει γάλα ή γιαούρτι ή ξινόγαλο που θα τον «κρατήσει» μέσα στην διάρκεια της ημέρας και όχι μονό καφέ που αφυδατώνει.

 

  • Να του δίνετε φυσικούς , φρέσκους χυμούς , φρούτα ή σαλάτες που να καταναλώνονται εύκολα για να τρώει οπότε πεινάσει.

 

Να του δίνετε και κάποιο σπιτικό γλυκό , καλύτερα με φρούτα ή/και σοκολάτα ώστε να παίρνει την απαραίτητη για την σκέψη , ζάχαρη. Προσοχή όμως , όχι σε μεγάλες ποσότητες.

 

  • Ξηροί καρποί και ξερά φρούτα ή μπάρες δημητριακών σαν σνακ , αλλά και αυτά με προσοχή και μέτρο γιατί έχουν θερμίδες.

 

  • Να του θυμίζετε να ενυδατώνεται σωστά με νερό και χυμούς φρέσκους χωρίς ζάχαρη, γιατί η αφυδάτωση και η ζέστη εξαντλούν πολύ τον οργανισμό.

 

  • Μπορείτε να αγοράσετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής εάν γνωρίζετε ότι έχει έλλειψη σε κάποιες βιταμίνες λόγω οργανικών προβλημάτων. Εάν όχι, προτιμήστε κάποιο σκεύασμα που να περιέχει το συνένζυμο Q10 και φυσικά έξτρα βιταμίνες. Πολύ καλή είναι και η σπιρουλίνα και το ιπποφαές.

 

  • Προσπαθήστε να αποσυμφορήσετε το άγχος του και να τον χαλαρώσετε όσο μπορείτε.

 

About The Author

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

 

Comments are closed.

Scroll To Top