Νέα άρθρα

Θερμιδομέτρηση : πόσες θερμίδες καταναλώνουμε σε μια ημέρα;

12

 

Έχετε προσπαθήσει ποτέ να καταγράψετε πόσες και ποιες τροφές έχετε καταναλώσει μέσα στην διάρκεια της ημέρας (θερμομέτρηση) ή ανήκετε σε εκείνους που παραπονιούνται πως παρόλο που δεν τρώνε τίποτα όλη μέρα παχαίνουν;

Το διαιτολογικό ιστορικό καταγραφής της πρόσληψης τροφής για ένα 24ωρο μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμο εργαλείο στην προσπάθεια μας να χάσουμε βάρος διότι :

  • Η θερμομέτρηση μας φέρνει αντιμέτωπους με το τι έχουμε καταναλώσει πραγματικά και όχι «στο περίπου» , μέσα σε μια ολόκληρη μέρα,
  • Μας δίνει την δυνατότητα να υπολογίσουμε πόσες θερμίδες καταναλώσαμε,
  • Μας δίνει την δυνατότητα να καταγράψουμε τον τρόπο του μαγειρέματος μας και αρά την ποιότητα του φαγητού που καταναλώσαμε,
  • Μας δίνει την δυνατότητα να υπολογίσουμε την ποσότητα του φαγητού που καταναλώσαμε
  • Βλέπουμε τι και πόσο πολύ έχουμε «τσιμπολογήσει»,
  • Βλέπουμε αν φάγαμε ανθυγιεινά τρόφιμα,
  • Είναι απλό και σχετικά γρήγορο στην χρήση.

 

Χρειαζόμαστε :

  • Το έντυπο
  • Έναν θερμιδομετρητή απλό ή σχετικές πληροφορίες μέσω ειδικών site του internet
  • Ένα κομπιουτεράκι
  • Καλή μνήμη και θέληση!

 

Πως λειτουργεί η θερμιδομέτρηση;

  • Γραφούμε τις ώρες των γευμάτων μας για να μην ξεχάσουμε κάποιο γεύμα ή σνακ,
  • Στην στήλη ‘είδος φαγητού’ καταγράφουμε σε ποιά ομάδα τροφίμων ανήκει αυτό που φάγαμε πχ. κρέας, ψάρι, αρακάς , μανιτάρια κ.τ.λ.
  • Στην στήλη ‘περιγραφή μαγειρέματος’ γραφούμε τον τρόπο μαγειρέματος πχ. τηγανιτό , βραστό , ωμό , στον ατμό,
  • Στην στήλη ‘ποσότητα’ γραφούμε κατά προσέγγιση τα γραμμάρια του φαγητού μας
  • Και μέσω του θερμιδομετρητή υπολογίζουμε τις θερμίδες (kcal) πολλαπλασιάζοντας την ποσότητα του φαγητού με τις θερμίδες που δίνει ο θερμιδομετρητής. ΠΡΟΣΟΧΗ : οι θερμιδομετρητές συνήθως δίνουν ποσότητα θερμίδων για 100 γραμμάρια τροφίμου.
  • Δεν ξεχνάμε να υπολογίσουμε το λάδι που βάζουμε στα φαγητά , αλλά ούτε τα συνοδευτικά που τρώμε μαζί με τα γεύματα.

 

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 24ώρου

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ……………………………………………

Untitled

Θέλετε να ξεκινήσετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφής; Κάντε κλικ ΕΔΩ 

About The Author

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 

Comments are closed.

Scroll To Top