Νέα άρθρα

Monthly Archives: Φεβρουάριος 2014

Δίαιτα και σαρακοστή: 7 βασικά σημεία προσοχής

Δίαιτα και σαρακοστή : 7 βασικά σημεία προσοχής

Δίαιτα και σαρακοστή: 7 βασικά σημεία προσοχής Την περίοδο της σαρακοστής, μολονότι η διατροφής μας είναι πιο λιτή και  περιορισμένη,  είναι δυνατόν να δούμε τον οργανισμό μας να βάζει κιλά και να προσθέτει λίπος. Ποιος είναι ο λόγος που δεν μπορούμε εύκολα να χάσουμε βάρος την περίοδο αυτή; Δίαιτα και σαρακοστή: 7 βασικά σημεία προσοχής Στην σαρακοστή καταναλώνουμε πολλά δημητριακά ... Read More »

Μήπως πάσχω από μεταβολικό σύνδρομο; Τι μετρήσεις πρέπει να κάνω;

Μεταβολικό σύνδρομο

Το μεταβολικό σύνδρομο ή παλαιότερα σύνδρομο Χ , είναι ένα σύμπλεγμα διαταραχών που περιλαμβάνει μια σειρά διαφορετικών καταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων και του διαβήτη και του προδιαβήτη, σχετίζεται άμεσα με την παχυσαρκία, τις υπέρ-λιπιδαιμίες, την αρτηριακή πίεση και την έλλειψη άσκησης και εμφανίζεται πολύ συχνά και στα δύο φύλα. Θεωρείται σιωπηλός εχθρός για τον σύγχρονο άνθρωπο και είναι υπεύθυνο για την εκδήλωση ... Read More »

Διατροφή και νοσήματα: Προδιαβήτης. Τι μπορώ να κάνω ώστε να μην νοσήσω σύντομα;

Ο προδιαβήτης είναι μια κατάσταση σχεδόν σαν να έχετε διαβήτη, μόνο που ακόμα δεν νοσείτε ολοκληρωτικά. Καλό θα ήταν λοιπόν να έχετε υπ’ όψιν ότι μπορείτε να προσέξετε :   Το βάρος σας θα πρέπει να είναι σταθερό και όχι αυξημένο. Να φροντίσετε να μην βάλετε κιλά και λίπος, γιατί το κοιλιακό λίπος, το λίπος δηλαδή γύρω από την κοιλιά, ... Read More »

Ημερολόγιο άσκησης : ξεκινάω γυμναστική από σήμερα!

Ξεκινάω γυμναστική

Μην αργείτε άλλο! Ξεκινήστε από σήμερα την γυμναστική που σας αρέσει και προσπαθήστε να περάσετε στον εαυτό σας το μήνυμα : ασκούμαι κάθε μέρα, με όποια γυμναστική μου αρέσει, όσο περισσότερο μπορώ.   Το παρακάτω ημερολόγιο άσκησης,  είναι ένας έξυπνος τρόπος να διατηρείτε ένα οργανωμένο ημερολόγιο  όσον αφορά στην καθημερινή σας άσκηση,  έτσι ώστε να  μπορείτε  με ακρίβεια να : ... Read More »

Μεσογειακή διατροφή : τι είναι η πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής;

Πυραμίδα Μεσογειακής διατροφής

Είναι κοινό μυστικό ότι η διατροφή μας είναι στενά συνδεδεμένη με την καλή υγεία και την ποιότητα ζωής. Μια σωστά σχεδιασμένη και ισορροπημένη διατροφή συμβάλει στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού και χαρίζει ζωντάνια και ευεξία. Υπάρχει όμως κάποια διατροφή που να μας εξασφαλίζει την πολυπόθητη καλή υγεία και να μας βοηθά να χτίσουμε έναν γερό οργανισμό; Η απάντηση είναι μία ... Read More »

Άσκηση και υπερπροπόνηση: τα συμπτώματα της υπερπροπόνησης

υπερπροπόνηση

Άσκηση και υπερπροπόνηση: τα συμπτώματα της υπερπροπόνησης Οι αθλητές και οι αθλούμενοι στην προσπάθεια τους να βελτιώσουν την αθλητική τους ικανότητα, πολλές φορές ξεπερνούν τα όρια της αντοχής τους στην προπόνηση στην οποία εξειδικεύονται. Υπέρ-προπονούνται τόσο σε ένταση όσο και σε διάρκεια εκγύμνασης, πιστεύοντας πως με τον τρόπο αυτόν θα επιφέρουν πιο γρήγορα και πιο θεαματικά αποτελέσματα στις αθλητικές τους ... Read More »

Διατροφή και σύλληψη : πόσο σημαντική είναι η διατροφή πριν την εγκυμοσύνη;

Διατροφή και σύλληψη

Η καλή φυσική κατάσταση της γυναίκας είναι απολύτως απαραίτητη και σημαντική για την μετέπειτα εξέλιξη μιας ενδεχόμενης εγκυμοσύνης. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η διατροφική μας συμπεριφορά πριν την κύηση θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τόσο την σύλληψη όσο και την εξέλιξη και σωστή ανάπτυξη του εμβρύου. Πόσο σημαντική είναι η σωστή διατροφή της μέλλουσας μητέρας πριν από την ... Read More »

Μερίδες λαχανικών και φρούτων : 10 απλοί τρόποι για να τρώμε περισσότερα λαχανικά και φρούτα

μερίδες λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν όλες τις απαραίτητες για τον οργανισμό μας βιταμίνες, τα ιχνοστοιχεία, την ενέργεια και πολλές άλλες δραστικές ουσίες, δρώντας σε άμεση συνέργεια με σκοπό να προάγουν την υγεία μας. Πόσα όμως φρούτα και λαχανικά πρέπει να καταναλώνουμε σε ημερήσια βάση; Πως μπορούμε να τα συμπεριλάβουμε στην καθημερινότητα μας ακόμα και αν δεν μας αρέσουν ιδιαίτερα; ... Read More »

Scroll To Top